CIttra

Trivselmöte 2012-10-13

Trivselmöte

Den 13 oktober samlades vi till Trivselmöte i lokalen för att lyssna till Cittragruppen. Vår ordinarie ordförande kunde på grund av sjukdom inte vara med oss denna kväll så därför tog Kjell-Åke Fröjdh över och han hälsade alla hjärtligt välkomna. Först intog vi tillsammans en macka med ost och skinka och till kaffet bjöds på hembakade kakor som Inga-Lill Fröjdh hade bakat. Därefter tog Cittragruppen vid och de spelade och sjöng ett femtontal låtar, både gammalt och lite nytt. Här fanns även möjlighet att sjunga med. Underhållningen avslutades med rungande applåder. Från början bestod Cittragruppen av musikanter från Trelleborg, men på senare tid har fler medlemmar från hela södra Skåne tillkommit.
Efter dragning i vårt lotteri, tackade Kjell-Åke för visat intresse och avslutade mötet. Eftersom vår eminenta sekreterare inte hade möjlighet att deltaga i mötet, har undertecknat åtagit sig att skriva dessa rader.

Herman